Friday, May 31, 2013

Effect of Water Velocity on Diversity and Distribution of Freshwater Fish in Negeri Sembilan.

Assalamualaikum awak awak :)

  Lamanyaaa tak post entry secara serius. Rindu nak blogging secara ilmiah. HAHA. Okay diam *muka serius*.

Okay tajuk pun macam poyo je kan, kisah pulak aku. Tu tajuk final project saya yang terchenta. And sekarang sepatutnya cuti Gawai tapi saya masih stuck di Pilah buat benda alah ni. Hiks. Tak boleh nak bahagia lagi rasa di hati  :')

Boleh je nak balik sebenarnya tapi, fahamlah kalau kat rumah memang tak ah aku nak hadap buku memanjang. Buka buku je mama panggil jemur kain, buka buku je abah ajak makan, buka buku je Amar ajak debat, buka buku je Iyo ajak masjid (alhamdulillah), buka buku je kawan ajak jimba, buka buku je Ajik ajak wrestling.  Haihhhh. Rindu nak wrestling. *tumbuk dinding*. Last last buku kemana dinding kemana. Jadah -.-

Masuk harini dah seminggu bercuti di Pilah sorang-sorang, awwwwwww sho womantic! Takpe, sendiri pilih jalan ni, cuti ni penentu result final aku ni cehhh. Poyo ni poyo. Well at leastttt, duduk kat sini sorang sorang bosan bosan aku buka buku, study. Kat rumah kalau bosan aku makan. Hmmm. Dasar gelojoh mihmihs :)

Naik cuti ni, ada 3 test dalam masa seminggu. Yay!

Status persediaan menghadapi test :

       Finance : Redha

       Biostatistics : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA mati.

      Operation Management : Sir Darwis ni orang Kuantan, so sekampung boleh nak mintak markah bonus boleh boleh. Takyah risau :D

Tinggal lagi 2 malam aku kena tidur sorang sorang. Sunyi tahu tak. Dahla kat sini banyak anjing, malam malam menyalak buat orang cuak. Dah cuak dah tak boleh nak fokus, study pun kelaut dah. Hish anjing ni salai buat hotdog kang. Okay hambar bye.


Tapi rindu rumah :'(

www.tips-fb.com

0 comments: